4 Aralık 2009 Cuma

The Young Gods-Supersonic



Yahoo mediaplayer'ı başarıyla sayfama yükleyemedim.Aman önemi yok zaten..Ben de eski usül takılmaya devam ederim..

Bu geceki grubumuz İsviçre'den çok önemli bir topluluk..Industrial,electronic müziğe oldukça yön vermiş mükemmel ve eşsiz kaliteye sahip The Young Gods.

Grubun benim en sevdiğim parçalarından birini paylaşmak istiyorum.Henüz dinlememiş olanlar varsa;mutlaka grubun albümlerini bulmaya çalışsınlar.Pişman olmayacağınzıdan eminim..Bilenler için fazla söze gerek yok sanırım...

The Young Gods ve Second Nature albümlerinden Supersonic adlı parça burada..İyi dinlemeler..
Parçayı dinlerken,kendinizden geçebilirsiniz uyarmadı demeyin sonra..Ayrıca benim de;birazdan ilk kez dinlemiş olacağım parçanın youtube üzerinden dub versiyonunu da aşağıya ekliyorum.





http://www.younggods.com/cms/front_content.php?idcat=46

http://www.amazon.com/Second-Nature-Young-Gods/dp/B00007L9NU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails