7 Aralık 2009 Pazartesi

JULIA KENT-Delay





JULIA KENT,gece,şarap ve huzur

Bazen neden bu kadar yoruldum diye içinizden söylenebilirsiniz..Ya da kendinizi çok yorgun hissettiğiniz anlar da olabilir.Aslında fazla efor sarf etmemiş,ama kendinizi oldukça ağır bir iş yapmışsınız hissi uyandıran şey nedir?Bunu soruyor muyuz hiç kendimize?Bu nedensiz stresin kaynağı 21.yüzyıl yeni Dünya düzeni mi yoksa??
21.yüzyılın ciddi sorunlarından birinden bahsediyorum..Artık her şey elimizin altında..Çok da savunmadığım gelenek,örf ve adetler yok edilip Amerikan politikası altında tek düzeleştiriliyor..Hepimiz bazı bağımlılıklar kazandık..
Teknolojini yararı olduğu kadar,zararının da farkındayız;fakat kimsenin taktığı yok..Twitter'da bile güzel bilgiler vermek ve haberdar etmek yerine muhabbet edip,dedikodu yapmayı seçiyoruz.Çoğunluktan bahsediyorum.Herkes alınmasın lütfen..Fazla uzatmadan Julia Kent'in müziğine dönmek istiyorum..İnsanı özüne döndüren,huzura erdiren muazzam bir çalışma..

Rasputina grubunda da çalmış,Kanadalı çellist Julia Kent'in 2007 tarihli solo albümünü dinliyordum.Paylaşmak istedim..İnsanı günün her saatinde rahatlatan,huzura kavuşturan bir müzik...Kesinlikle dinlenmesi gerek..Aynı zamanda bir çok ünlü sanatçıyla çalışmış ve çalışmakta olan Julia Kent'i daha önce dinlemediyseniz,henüz geç kalmış sayılmazsınız.Herkese huzur ve müzik dolu günler,geceler diliyorum..


EK NOT: Müzik tutkudur..Bir şeylere bağlı olmadan yaşamaktır..Bir zevktir..Kendi kendine yetebilmektir..Huzurdur..Hayattır,her şeydir..Uzar gider.......

EKSTRA NOT: JARBOE,THE ANGELS OF LIGHT,DEVENDRA BANHART,STARS OF THE LID çalıştığı ve çaldığı bazı isimler ;)

http://www.myspace.com/julia_kent

http://www.juliakent.com/








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails