9 Aralık 2009 Çarşamba

Starving Weirdos



Starving Weirdos- Into An Energy

Starving Weirdos,bu gece ilk kez dinlediğim;fakat bende değişik etkiler bırakan bir grup..Drone,experimental,electro-acoustic tarz müzik yapıyorlar..Dinleyiciyi oldukça etkileyebilen,benim için güzel bir keşif..
Grubun şimdilik Into An Energy isimli albümünü dinleyebildim.Yakında diğer albümlerini de bulursam;onlardan da örnekler vereceğim..Kendine özgü bir müzik anlayışları olan grubu mutlaka deneyin..Grupta karanlık ve depresif hava rahatlıkla sezilebiliyor..Albümde parça süreleri çok kısa değil.En kısa parçanın süresi altı dakika civraında..Kesinlikle sizi sıkmayacak derinliği olan güzel bir çalışma..Her zaman dediğim gibi,yeraltı müzik piyasası son on yıl içerisinde inanılmaz çalışmalar verdi.Bence bu grup da,bunlardan bir tanesi.Ben grubun diğer albümlerini çok merak ettim.En kısa zaman da edinirim umarım.. En iyisi aşağaıya link ve parça ekleyeyim de;siz de benim yorumlarıma gerek duymayın..Gece ve içkiyle çok iyi gittiğini rahatlıkla söyleyebilirim..

http://www.boomkat.com/item.cfm?id=181166

http://www.myspace.com/starvingweirdos






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails