29 Aralık 2010 Çarşamba

Ensemble Economique (drone, dark, noise, psychedelic)

  Starving Weirdos grubunun bir üyesi olan Brian Pyle'in solo çalışmalarından biri olan Ensemble Economique, aynı Starving Weirdos gibi karanlık ve çözmesi zor bir müzik. Hipnotik etkilerin yoğun hissedildiği; drone, ambient, experimental, psychedelic türleriyle etiketleyebilceğimiz karanlık bir çalışma.

   
   Şimdilik kendine has dinleyici kitlesi olan Ensemble Economique'den örnek bi parçaya yer vermek istiyorum. J.G. Ballard'in Çarpışma isimli kitabı aklıma geldi bir anda... Teknoloji ve cinselliğin hayatımız üzerindeki etkilerini düşünürken; bir yandan da Ensemble Economique'in trans etkisi yaratan müziğine kaptırdım kendimi. 

   Karanlığın, bilinmeyenin, gizemin, sırların, konuşulmayanların, göreceli bir kavram olan acının derinine inmek istedim. Düşünmek ve kafa yormaktı amacım; drone, noise, psychedelic müziğin gizemi son yıllarda beni benden aldı doğrusu...

   Nerede başlayıp nerede biteceğini bilemeyeceğiniz; dipsiz bir kuyu adeta bu müzik. Biliyorum, çok saçmalamaya başladım bu aralar. 2010 yılının son günlerinde yaptığım sayılı ve son paylaşımlardan olsun bu da...

Soundscapes, drone, dark ambient, experimental tarza ait; dinledikçe insanı kendine kaptıran, değişik bir çalışma. Albümlerini mutlaka dinlemeye çalışın, gerekli bazı linkleri ekledim. 

Karanlık ve düşündürücü bir yolculuğa çıkmak isteyenler için!!!

  

Mud Banks Shine In Broken Shards by Ensemble Economique  
Download now or listen on posterous
02 Mud Banks Shine In Broken Shards.mp3 (6404 KB)

Posted via email from urufixx's posterous

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails