6 Aralık 2009 Pazar

In Slaughter Natives "You Are The Dead"



Bu parçayı çok beğeniyorum..Günlerce dinleyeyim sıkılmıyorum..Oldukça karanlık ve çok güzel bence..Beni bambaşka düşüncelere itiyor,farklı düşünceler dalmama neden oluyor..Bunalıma sürüklüyor hatta..Sigara yakıp sadece tavana bakmak istiyorum..Ya da sessizce oturup düşünüp,içkimi içmek istiyorum..

Neyse saçmalamayı bırakıp parçadan ve gruptan bahsedelim en iyisi..Grubun kuruluşu,ilk demolarını çıkarması 80'li yılların ortasına dek gidebiliyor..Eski ve köklü bir grup aslında..Bu dinleyeceğiniz parça ise;2004 yılına ait olan çalışmaları Resurrection-return of a king albümündeki en iyi parça..

İsveç gibi soğuk bir ülkeden çıkabilecek,son derece karanlık ve insanı depresyona sürükleyebilecek In Slaughter Natives ve you are the dead isimli parça ve videosu sizlerle dinlemeyenler varsa denesinler..
Dark-ambient-neo-folk tarzın güçlü temsilcilerinden
IN SLAUGHTER NATIVES-YOU'RE THE DEAD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails