21 Aralık 2009 Pazartesi

Kaçış...АукцЫон - Девушки поют


Hepimizin birer geçmişi vardır.Kimimiz geçmişinden ötürü gurur duyar..Kimimiz ise,geçmişte yapmış olduğu hatalardan dolayı geçmişe sünger çekmek ister.Bunu bir türlü beceremez..İstemediği ve kurtulmak istediği geçmişi;ona bir yerlerden kendini hatırlatmaya devam eder.Göz kırpar adeta..Ben buradayım,beni unutma ben senin unutmak istediğin geçmişinim der gibi adeta..

Bu parça Lastfm'den arkadaşlarım önce Urchais ve sonra büyük yardımıyla Ulik_s sayesinde tanışmış ve dinlemiş olduğum,bana biraz geçmişi hatırlatan,az da olsa acı çektiren..Bazı gerçekleri unutmamı,kimileriniyse büyük bir hüzünle hatırlatan bir çalışma..

Sözler Rusça..Tabii haliyle anlamıyorum.Bazen sadece müzik bile yetebiliyor insana.Sözlerin,dillerin hiç bir önemi kalmıyor..

Ben lafı fazla uzatmadan sözü АукцЫон'dan Девушки поют'a bırakıyorum..Umarım dinleyince;sizler de beğenirsiniz..

http://www.myspace.com/auktyon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails