17 Aralık 2009 Perşembe

Kryptic Minds(LIFE CONTINUUM ve Wondering Why)


Son günlerde,sonyudum üzerinden pek bir şey yollayamadım..Kış mevsimi ve depresyon,isteksizlik,moral bozukluğu gibi olaylar üst üste gelince;yaşam kaçınılmaz zorlukta olabiliyor..Bir an evvel bu ruh halinden ve hastalıktan kurtulmak istiyorsunuz haliyle..Neyse yakında yine günlük müzik paylaşımları burada yer alacak..Bir sürü albüm,müzik gruplarını dinlemekle geçiriyorum günlerimi,gecelerimi..Yarın en azından bunlardan bir kaçını burada paylaşmak istiyorum...

Şimdilik KRYPTIC MINDS'ın geçtiğimiz haftalarda;facebook üzerinden paylaşmış olduğu iki parçayı eklemek istiyorum..Dub-step,biraz karanlık bir dub-step grubu ama..Yani benim oldukça hoşuma gidiyor,anlayacağınız..

Life Continuum ve Wondering Why isimli parçalar aşağıda olacak..İyi dinlemeler..


http://www.myspace.com/krypticminds1

Life Continuum - Kryptic Minds - Osiris Music uk by Kryptic Minds



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails