4 Aralık 2009 Cuma

ISLAJA


Bugün gene bir sürü albüm dinledim,onları takip ettim.Henüz dinlemediklerim de var.Kötü bir huyum da var..Albümün tamamı bitmeden başka albüm,müzik dinleyemiyorum.Hatta,bir albümü en az üç beş defa dinliyorum.O yüzden bazen zaman kalmıyor ve hiç bir şey yetişmiyor.Neyse elime geçen albümlerden kısa kısa bahsetmeye çalışacağım..İlk blog kaydımız bu akşam ISLAJA ile olsun istedim..

Islaja Finlandiya'lı genç bir müzisyen.Yeraltı kültürüne hitap eden işler çıkarıyor bence.Yaptığı müzik psychedelic-folk tanımına oldukça uygun..Bugün hemen hemen tüm albümlerni baştan sona dinledim.Kesinlikle sıkılmayacağınız bir müzik icra ediyor..Derinliği olan,biraz depresif ve melankolik..Bazen drone tarza bile,tam olmasa da göz kırptığını söyleyebilirim..Tamamen deneysel ve denenmesi gereken bir müzik..

Son zamanlarda benim favori türlerimden olan,psychedelic-folk ve experimental tarzlara yakınsanız bunu kaçırmayın derim ben..Islaja'nin müziğini ben biraz da;Fursaxa'ya benzettim.Tam benzerlik olmasa da,ikisi de aynı tür müzik yapıyor sonuçta..Bazı albümlerindeki parçalar ise;Brothers Of The Ocuult Sisterhood'u hatırlattı bana..Neyse sizin dinleyip karar vermeniz daha iyi olacaktır.Ben aradan çekileyim en iyisi.Herkese iyi dinlemeler..

http://www.myspace.com/iissllaajjaa





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails