27 Aralık 2009 Pazar

The Goslings






Evet..Yine bir başka grup ve keşifle birlikteyiz..Son günlerde canım çok sıkkın..Yeniyılda ne yapsam diye düşündüm ve karar verdim..O gün bilgisayarıma format atacağım.Yetiştirebilirsem de;100 albümlük bir 2009 yılında dinlenmesi gereken albümler listesi hazırlayacağım kendimce..

2009 yılının benim için bir numaralı albümü aylardır kafamda zaten;diğer sitelere vs. bakıyorum da benim aklımdaki albümden ya da gruptan bahseden olmamış, en azından şimdilik :)

Neyse konumuzun dışına çıkmayalım,değil mi?Bu gece sabahın dördünde tanıtmaya çalışacağım müzisyen ya da grup ise The Goslings..

The Goslings'i çok kısaca özetlemek istersek;Nadja ve The Angelic Process grubuna benzerlikler gösteren;fakat psychedelic-folk gruplarına da oldukça benzeyen,ağırlık olarak drone müzik tabanlı, son derece gürültülü,lo-fi çizgisinde,hissiyatı yüksek müzik yapan yeraltı piyasasından bir grup diyebilirim.Lo-fi,noise,doom,drone gibi türleri seviyorsanız;bu gruba da kısa zamanda alışacaksınızdır..

Kritik yazısı yazmak ne haddime;ben kimim ki,diyerek sadece bir ön tanıtım olsun istedim,daha önce dinlemeyen dostlarım varsa ilgilerini çeker diye bahsettiğim The Goslings hakkında daha fazla bilgi için gerekli site isimleri burada yer alacak..Herkese iyi dinlemeler..

http://www.myspace.com/thegoslings

http://www.lastfm.com/music/The+Goslings

http://www.stylusmagazine.com/reviews/the-goslings/grandeur-of-hair.htm

http://www.boomkat.com/artist.cfm?a=12553

Kısaca son notlar:

Lo-fi çizgisinde olan grubun parçaları gerçekten gürültülü,Zola Jesus da bu lo-fi,noise-pop tarz bir müzik yapıyor;fakat aralarında ciddi bir fark var..O da şu:The Goslings neredeyse lo-fi anlayaşında drone,doom-metal yelpazesine açılacak kadar sert ve dinlenmesi zor bir müzik icra ediyor..Ben her türde sert müziği dinleyebiliyorum,sonuçta çok sert metal müziklerden bugüne geldiğim için;benim için bir sorun teşkil etmiyor..Önceden uyarmak istedim sadece..Gerçekten kafa ütüleyen bir müzik ama çok güzel..Değişik bir şeyler dinlemek isteyenler için bire bir..En azından deneyin.Lastfm üzerinden bazı parçaları tam uzunlukta dinleyebilirsiniz..Sizler için bir kaç parça da,ön dinleme amaçlı buraya ekleyeceğim;şu an o parçaları seçiyorum da :))

Fazla zırvalamadan ben aradan çekiliyorum sevgili dostlar..Müzikle kalın,yeni yıla iyi temennilerde bulunun,benim gibi karamsar takılmayın vs..

Yakında,oldukça uçuk kaçık yeni gruplarla;özellikle 2010 yılında burada olmak ve paylaşmak istiyorum..


2 yorum:

  1. birkaç yıl önce,harıl harıl TRANSPORT LEAGUE'in albümlerini bulup indirme telaşı sırasında denk geldi buloğunuz...o gün bugündür takipteyim bu sayfaları.zamanla zevklerdeki değişimden biraz nasiplensenizde hala buradan kolay kolay boş çıkmaz tezimin doğruluğu sürüyor...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails