11 Mayıs 2012 Cuma

Plankton Wat - Spirits

Hiçbir zaman taraf tutmamaya çalıştım; hayatımdan futbol veya bir spor taraftarlığını bile çıkaralı, yaklaşık on beş yıl oluyor. Yansız, tarafsız bir yaşam sürdürmeye çalıştım. Asla, benden olanı kayırmadım, benden olmayanı düşman bellemedim; diğerini ya da karşıt olanı kötü ilan etmedim... Her zaman, her düşünceye saygı duydum; belirli bir inancım olmasa da, ilahilerde kendimi buldum, huzura erdim. Müzik konusunda da hiç ayrım yapmadım. Hoşuma giden her şeyi dinledim. Görüşleri ve düşünceleri bana uymasa bile. Olaylara ve tartışmalara karşı, her zaman nötralize olmaya çalıştım... Plankton Wat, akustik sound yapısıyla dinleyiciyi kendinden geçiren, ruhani müzik üreten, derinliğe sahip bir müzisyen... İster inanın, ister inanmayın; sadece inanacağınız şu olsun; o da: ‘’Plankton Wat’’’in samimi ve içten müziği... Psychedelic, folk, ambient türleriyle rahatlıkla etiketleyebileceğimiz müzisyenin; Spirits, beşinci uzun çalar çalışması... Hem düşündürücü hem de huzurlu atmosferiyle dikkat çeken albüm, hiç sıkılmadan, defalarca dinlenecek türden bir çalışma. İyi dinlemeler. http://www.thrilljockey.com/thrill/Plankton-Wat/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails