2 Ocak 2010 Cumartesi

Neokarma Jooklo Trio



Neokarma Jooklo Trio


2010 yılına tabii ki yeni keşiflerle girmiş oldum..Bunlardan bir tanesi de,Neokarma Jooklo Trio oldu..Şimdilik oldukça az bilinen grubun;yakında daha fazla dinleyiciye ulaşmasını diliyorum..Çünkü gerçekten güzel bir müzikleri var..Psychedelic yanı ağır basan,ethnic müziği grubun her yönünde hissedebildiğiniz,hafif noise etkileşimler gösteren,ambient havasında ilerleyen,çok sesli enstrümental müzik seviyorsanız mutlaka deneyebileceğiniz bir topluluk..2010 yılındaki ilk keşiflerimden biri olan,bu grubu ben oldukça sevdim..Psychedelic,experimental,ethnic müzik severlerin kesinlikle denemesi ve dinlemesi gereken güzel bir çalışma..Ben şimdilik;iki albümlerini dinleyebildim..Tam olarak kaç albümleri olduğunu da bilmiyorum zaten..

Albüm ve grup hakkında son notlar: meditasyon yapan var mı aranızda bilemeyeceğim;varsa bu albümü deneyin..Yoksa da meditasyon etkisi yaratacak şekilde;insansı rahatlatan,gevşeten,biraz düşündüren gerçekten iyi bir grup..Mutlaka dinleyin..Örnek parçalar burada olacak ;) Örnek verdiğim parçalar ise Time's Vibes albümünden..



http://www.discogs.com/artist/Neokarma+Jooklo+Trio

http://troglosound.altervista.org/neokarma.htm

Alkollü tanıtımlardan biri gene;idare edin.Dinlemeniz yeterli olacaktır :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails