28 Ekim 2010 Perşembe

Tom Fahy (ambient, jazz, classical)

  Tom Fahy, iç dünyanıza seslenen, son derece ağır, düşündürücü etkisi yüksek, iyi dinlenirse içinize işleyen ve şimdilik az bilinen Kanada'lı bir müzisyen. Son zamanlarda gece müziklerine ağırlık veriyorum burada. Ruh halimle ilgili olabilir. Kasım ayı yaklaştı; uyku düzenim altüst olmuş durumda. Yalnzılık ve sessizlik istiyorum; bunu bir de müzikle pekiştirince istediğimi elde etmşş oluyorum. 

   Müzik bazen kelimelerin yetmediği durumlarda kurtarıcımız olabiliyor. Özelikle bu tarz uzun ve enstrümental müzikler dinliyorsanız, anlatılmak isteneni her yöne çekebilir; hatta bunu oldukça kişisel hale de sokabilirsiniz. Tom Fahy'in albümleri jamendo ve archive.org'dan tamamen ücretsiz olarak indirilebiliyor. 

   Albümlere bu link aracılığıyla ulaşabilirsiniz. http://www.lastfm.com.tr/music/Tom+Fahy/+albums    Hemen hemen tüm albümleri ücretsiz! Oldukça ağır ilerleyen, düşük tempo, jazz, klasik müzik de hissedilen, ambient tarzında iyi albümleri bulunuyor. Ben şimdilik iki albümünü dinleyebildim. Bunlar ise: Nylon ve Hinterlands... Diğer albümlerini de en kısa zamanda dinleyeceğim. Bugün örnek vereceğm parçalar Nylon isimli albümden olacak. Herkese iyi dinlemeler...

Parça sürelerinin uzun olmasına rağmen albümü dinlemeye çalışın. İlk parça olan The Seclusive ve albümün 4. ve son parçası olan Nylon benim albümdeki fovori parçalarım. Dört parçadan oluşan albüm yaklaşık 75 dakika uzunluğunda, şimdiden uyarayım dedim :) 

Posted via email from urufixx's posterous

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails