18 Ekim 2010 Pazartesi

Theodor Bastard (Video)

Theodor Bastard, aslında Türkiye'de de bilinen bir grup; çok fazla bilinmemesine karşın, bilenlerin ve dinleyenlerin sayısı da az  değil. Ben bir kaç hafta önce ilk kez dinledim. Hoşuma gitti ve burada paylaşmak istedim. 

  Industrial, electronic, darkwave ve doğu müziğinin oldukça hissedildiği bir müzik grubu. Doğu ve Batının güzel bir sentezi de diyebilirim. Bazı albümleri ve parçaları oldukça karanlık bir yapıdayken, bazı çalışmaları da; oldukça içten, dokunaklı ve sakinleştirici gibi geldi bana. Değişik tarzlarda bir çok müzikle karşılaşmak mümkün. Dediğim gibi, ağırlık olarak doğu müziğinin üzerine elektronik ve biraz da olsa karanlık bir atmosfer eklenmiş. Rusya'da oldukça tanınıyorlar. Ben grubun 4 video klibini ve bir parçasını da divshare üzerinden dinlemeniz için buraya ekliyorum.Kararı siz verin. Umarım beğenirsiniz... 

  Parçalar Rusça'dan oluşuyor; dinlerken dil faktörünün çok da önemli olmadığını, müziğin evrensel yönüne bir kez daha şahit oluyorsunuz. Dinleyen kişiyi sıkmadan ve kasmadan, değişik bir müzik grubu denemek istiyorsanız; Theodor Bastard'i rahatlıkla dinleyebilirsiniz...

</object>

Posted via email from urufixx's posterous

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails