26 Ekim 2010 Salı

Bo Becker - Octodurum

     Müzik dinlemeye ilk başladığım zamanlar ve ileriki yıllarda; şöyle bir durum söz konusuydu benim için. Tabii, o zamanlar sadece heavy metal ve türevlerini dinlediğimiz zamanlar. Azılı metalci sayılırız. Mesela, bir grubu hiç hoşlanmadığım birisi dinliyordu; hemen o gruptan aniden soğuyabiliyordum ya da grubu çok seviyorsam daha da sahip çıkıyordum, dinleyen diğer çocuktan iyice nefret ediyordum. Resmen bir sevgili gibi sahipleneiliyorduk o zamanlar sevdiğimiz bir grubu :)) Bunlar tabii çocukça ama, hoş ve komik şeylerdi. Şimdi de; bazı gruplardan ve müzisyenlerden bashediyorum burada. Kimisi 2000'in altında dinleyiciye hitap ediyor kimisi de en fazla 5000... Bunlar bile artık benim için büyük rakamlar gelmeye başladı. Kıskançlık yapacağım insan kalmadı neredeyse :) Şaka bir yana tabii...

 

   Niye yukarıdaki saçma ve gereksiz şeyleri yazdım; çünkü, Bo Becker, şu an için lastfm üzerinden 140 dinleyicisi olan ve gayet içten, dolu dolu; ayrıca derin bir müzik yaptığına inandığım bir müzisyen. Octodurum albümünü de dinlerken, özellikle son iki parça oldukça dikkatimi çekti. Daha çok ambient ve drone dinleyicilerine hitap eden bir müzisyen, seçmiş olduğum iki parça da derinlere nüfuz eden, kesinlikle düşündürücü etkiye sahip, ilginç çalışmalar. Türü severlerin kolaylıkla adapte olacağı albümü, değişik bir şey denemek isteyenlere de tavsiye ederim. Sorunların derinine derinine iner gibi, ruhunuzun derinlerine inen bu çalışma mutlaka dinlenmeli. Soundscape, drone, ambient severler kaçırmasın!

    Fazla zırvalamadan kısa kesip, bahsettiğim iki parça olan Mouth Of Vistula  ve Aquanostrum'i burada bandcamp üzerinden paylaşmak istiyorum. İyi dinlemeler. 

 

</object>

</object>

 

http://www.last.fm/music/Bo+Becker

http://www.myspace.com/bobecker

http://twitter.com/#!/_bobecker

NOT: Müzisyen 21 yaşında, bu yaşta ve müzikte bu derinliğe sahip olması da benim ilgimi çekti. 

Posted via email from urufixx's posterous

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails