12 Eylül 2010 Pazar

Verdunkeln (depressive black metal)

Psychedelic, atmospheric black metal kategorisine dahil edebileceğimiz başarılı bir grup. Lastfm'de 8500'e yakın dinleyicileri bulunuyor. Müziklerinde ise; funeral doom, psychedelic black metal, depressive black metal, experimental zaman zaman da ambient havasını yakalamak mümkün. Metal archives'e göre grubun 2005 ve 2007'de çıkmış iki albümü bulunuyor. Benim dinlediğim albümlerinin adı 2007 tarihli Einblick in den Qualenfall...    http://metal-archives.com/release.php?id=152206

  Albüm altı parçadan oluşup, bir saat iki dakika uzunluğuna sahip. Parça süreleri biraz uzun sayılabilir. Albümdeki iki parçanın süreleri 15 dakikanın üzerinde. Bu müziği üretmeleri için nasıl bir hayat tecrübeleri olmuş; ya da ne türde hayal dünyaları var bilemiyorum; fakat çok da iyi olmuş gerçekten. Black metal sevmeyenlerin bile kesinlikle ilgisini çekecek güzellikte bir topluluk... İyi dinlemeler. 

Not: Son yıllarda deneysel müziğin gücüyle değişen müzik akımının başarılı ve kendine özgü müziğiyle dikkat çeken  gruplarından Verdunkeln... Bu tarz müzikleri sevmeseniz bile, en azından deneyebileceğinizi düşünüyorum. Belki de sizin için de bir başlangıç olur ve müzik tarzınızı daha da genişletebilirsiniz. Deneysel, içinde gerçek duyguları barındıran ve içten müziğin gücüne inanan birisi olarak ben çok beğendim. 

   

   

Posted via email from urufixx's posterous

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails