7 Eylül 2010 Salı

Tzolk'in

   Tzolk'in benim henüz yeni keşffettiğim bir grup. Bu gece ilk kez dinleme fırsatına eriştim. Tzolk'in Mayaların kutsal takvimlerinden biriymiş galiba. Konu hakkında çok fazla bilgim olmadığından bahsedemeyeceğim. Grubun müziğine gelecek olursam; tam anlamıyla geceye uygun ve düşündürücü etkiye sahip bir müzik. Hipnotik ve trans etkileri de olan ambient, dark ambient, electronic, industrial tarzlara dahil edebileceğimiz bir çalışma...

   Farklı albümlerden olmak üzere karışık parçalar ekledim. Dinleyin, umarım beğenirsiniz. Ben de henüz yeni keşfetmiş olduğum Tzolk'in ve müziğini daha fazla dinleyiciye beğendirmek isterim. Benim çok da bir şey yazmama gerek yok sanırım, dinleyince siz karar verirsiniz...

 

http://www.myspace.com/tzolkinmusic

 

 

 

 

 

Posted via email from urufixx's posterous

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails