5 Ocak 2010 Salı

Burial-Fostercare




Aslında bana düşmez bu yazıyı yazmak ama,nedense bu gece pek keyfim yerinde değil;zaten ne zaman iyi ki?İçimden bu parçayı dinlemek geldi nedense..2010 sözlerini tutmaya başlayabaildiniz mi bilemeyeceğim?Ben yarın başlıyorum..Sigara zammından sonra,ciddi olarak yürüyüşe ağırlık vereceğim..İlk temelini yarın sabah atacağım..Umarım bir sorun yaşamam ve hayatım boyunca bozmayacağım bir düzeni hayatımda kurmuş olurum..

Konumuzdan sapmayalın en iyisi..Nedendir bilinmez,yılın bu zamanları, Ocak ayının başı gibi ben oldukça karamsar olabiliyorum..Geçen sene de şu günlerde;gözlerimden biraz yaşlar akıyordu sanırım..Gene aynı günlere denk gelince şaşırdım doğrusu..Demek ki;bu burçlar,ayın bilmem ne döngüsü vs. doğru galiba..Terazi burcuyum ve yılın bu zamanları bana hiç iyi gelmiyor..Bunu çok iyi anlamış oldum..Seneye ne yaparım bilemem??

BURIAL-Fostercare'i ilk dinleyişimde açıkça söylemek gerekirse kendimi ağlamaya zorladım,nedense bunu başaramadım bir türlü..Ağlamak da kolay değil sonuçta..Bu gece tekrar dinliyorum ve yine kendimce acı çekiyorum..Yine ağlayamıyorum tabii..Neyse gerçekten tam bir zırva oldu bu yazı da..Siz en iyisi okuduysanız,okumamış sayın ya da direkt olarak hiç okumayın ve parçayı merak ediyorsanız onu dinleyin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails