13 Eylül 2009 Pazar

Brothers Of The Occult Sisterhood-Animal Speak


Uzun zamandır karar verememiştim..Bu gruptan mutlaka bahsetmeli;hatta direkt indirmek için link bile koysam mı diye düşünüyordum??Sonuçta,blogumu ne olursa olsun kaybetmek istemezidm..Başkaları yıllardır dünyanın albümünü paylaşsa da,olan olur benim blog sayfamı kapatırlar diye düşünüyordum.Aman canım kapatırlarsa kapatsınlar..Genel içeriğim albüm download paylaşımı değil..Ona rağmen bir gün sayfam kapatılırsa biraz üzülebilirim tabii ki..Neyse bahsedeceğim grubun albümünü ekleyeceğim yorum kısmında bulabileceksiniz..Bir de nedense küçük plak şirketleri pek de şikayetçi olmuyorlar bu albüm paylaşımına..Genel olarak büyük plak şirketleri çok ilgi gösterip,özenle ve itinayla siliyorlar albümleri..Bu da çok garip bence.Zaten büyük şirketler iyi satıyor ne olursa olsun,asıl küçük şirketlerin karşı çıkması gerekir bu duruma..Öyle değil mi?Tabii bu da benim düşüncem.Aslında kimse karışmasın.Beğenen önce indirip sonra da satın alsın diyorum ben.Bu bizim ülkemizde zor bir ihtimal.

Şimdi de,gruba ve müziğe gelelim..Brothers Of The Occult Sisterhood Avustralya'lı pyschedelic folk,drone,experimental tarzlarda müzik yapan underground bir grup..Çok fazla dinleyici kitlesi olmamasına karşın,oldukça beğenilen bir grup..Tartışmasız kendi tarzlarında çok iyiler..Yer yer drone etkileri de hissediliyor..Bahsettiğim albüm Animal Speak,hüzünlü,melankolik,insanı derinden etkileyen,ağır ve bağımlılık yaratan bir albüm..Bütün parçalar çok iyi.Kötü bir tane bile parça yok..Hepsi birbirinden güzel.Albüm beni kendine çok bağladı..Yolda yürürken,kendi kendime içimden mırıldanıyorum..Hemen bu albümü dinlemek istiyorum.The Mount Fuji Doomjazz grubundan sonra,beni bu kadar çok etkileyebilen ikinci grup..

Grup aslında akustik bir sounda sahip,fakat kullandıkları noise etkileşimli efektler,aletler,müzikteki drone etkisi de azımsanacak gibi değil..Sadece psychedelic folk dinleyenlerin sevip sevemeyeceğini bilemem.Dinlemeleri gerekiyor..Emin olun ki;müzikteki ruhu hissedince siz de seveceksiniz..Gerçekten beni çok etkiledi bu albüm..Son zamanlarda karşıma çıkan en iyi ve en zor bulunan gruplardan biriydi..Albümleri bulmak biraz zor.Ya linkler ölmüş..Ya da biraz uğraşmak lazım..Neyse enfes bir albüm sizleri bekliyor..

Animal Speak albümü lastfm den tamamen ücretsiz olarak hepsi tam parçalar halinde rahatlıkla dinlenebilir..Adresi yazıyorum:
http://www.lastfm.com.tr/music/Brothers+of+the+Occult+Sisterhood/Animal+Speak

Myspace adresleri:
http://www.myspace.com/brothersoftheoccultsisterhood

Tekrar ve son kez,drone,psychedelic,psych-folk,experimental türleri severek dinliyorsanız ve bu grubu ve bu albümü henüz duymadıysanız linkleri verdim.Gerisi size kalmış.Çok şey kaçırabilirsiniz..




Albüm linki yorum kısmında;)

1 yorum:

Related Posts with Thumbnails