14 Ocak 2010 Perşembe

Detritus- Things Gone Wrong


Bugün Detritus isimli müzisyenin son çalışması olan, Things Gone Wrong albümünden bahsetmeye çalışıp,kısaca tanıtmak istiyorum..Son zamanlarda plak şirketi olarak oldukça ilerleyen Adnoiseam tarafından çıkarılmış albümde;yaklaşık on üç parça bulunuyor..Bu parçalardan son ikisi ise;albümde yer alan iki parçanın remix çalışmaları..

51 dakika uzunluğundaki albümü dinlerken dikkati çeken ilk parça oluyor..Piyano eşliğinde başlayan bir intro ardından gelen,oturmuş ritmle karşılaşıyoruz..Parçanın devamında ise;tahminimce yapay gitarlar ve industrial ritimler eşliğinde,biraz gothic rock gruplarına benzeyen ve bir kaç dinlemeden sonra dinleyici sıkabilen bir parçaya dönüşebiliyor..Ama genel olarak;introdan sonra giren ritm için parça bir çok kez dinlenebilir bence..Güzel bir ritm tutturulmuş,benim çok hoşuma gitti.

Düşük-tempo müzik etkisi albümün tamamında hissedilebiliyor..Bazı parçalar; geçiş parçalar ya da albümün dolu olması için yapılması için zorla yaplımış parçalar da dikkatimi çekti.Tabii ki de;bir müzik eleştirmeni olmayaraktan,beni müzikte hissettiğim duygular ilgilendiriyor olduğundan albümün kötü ya da iyi olduğu değil de;bana hissettirdiği duyguların önemli olduğunu vurgulamak isterim..Ben bunu albümden bazı parçalarda yakalayabildim..Zorlama ve albümün biraz daha olması için yaplımış parçalar da mevcut.Gene de;albümü kötü etkilemediğini düşünüyorum..Sizler de dinleyince fark edeceksinizidr umarım..

Idm,industrial,down-tempo,drum and bass,breakcore severler için güzel bir albüm olabilir..Albümden dikkat çeken ve benim hoşuma giden parçalar ise:açılış parçası
Left Behind,Breaking Eggshells, Haunted,Entropy,Ghostwritten olduğunu söyleyebilirim..

Değişik bir şeyler denemek isteyenler,yukarıda sıraladığım türlerin dinleyicileri bence bir göz atsınlar..Ortada çok kaliteli bir müzik söz konusu değil;sadece kendi hislerini elektronik müzik aracılığıyla ifade etmeye çalışan, duyguların ön planda tutulduğu farklı sentezlerin denenmiş olduğu bir müzik ve albüm var karşımızda..Merak edenler deneyebilirler..İlgili linkler burada olacak..Müzikle kalın!!



http://www.adnoiseam.net/adn121


http://www.myspace.com/detritusdave

NOT:Albümdeki tüm parçalar lastfm üzerinden de tam uzunlukta dinlenebilir..

Lastfm adresi ise:

http://www.lastfm.com/music/Detritus/Things+Gone+Wrong



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails