14 Ocak 2010 Perşembe

Birdmachine- Alle Stillen Völker


Birdmachine Almanya'dan darkwave,industrial,ambient,psychedelic,experimental tarz müzik yapan ve az tanınan bir grup..Müziklerinde gothic etkiler de hissedilen,biraz insanların iç dünyasına yönelik,karamsar ve karanlık müziğin rahatlıkla hissedildiği değişik bir müzik grubu..Benim elime şimdilik son çalışmaları olan 2007 tarihli Alle Stillen Völker albümü geçti..Albümü en az 6-7 kez dinledim..Oldukça hoşuma gittiğini rahatlıkla söyleyebilirim..Albümdeki ilk parça başlar başlamaz dinleyiciyi oldukça etkileyebiliyor..Diğer parçalarda bu etki azalıyor gibi görünse de,aslen bu öyle olmuyor..Albümü uzun uzun dinleyince sürpriz parçalar bulmaya devam ediyorsunuz..Bu blog sayfasında çok alakasız grupların,albümlerin yer aldığını kabul ediyorum..Bundan bir kaç saat önce örnekler verdiğim Detritus ile tabii ki de;pek alakası olmayan bir müzik..Kendi müzik tarzımdan ve beğendiğim gruplardan örnekler verdiğim için bu böyle gelişebiliyor..Ruh halim gibi,müzik zevkim de oldukça değişebiliyor gün içerisinde..Umarım bir sorun teşkil etmiyordur..

Son notlarımıza gelecek olursak;karanlık ve bunalım müziklerden hoşlanıyorsanız,ambient,industrial,darkwave,psychedelic vs müzikler ilginizi çekiyorsa bu gruba bir göz atın..Lastm'de an itibarıyla şimdilik 178 dinleyicisi bulunuyor..Ben albümden seçtiğim bir ya da iki parçayı burada paylaşacağım zaten..Umarım ilginç gelir ve hoşunuza gider diye umuyorum..

http://www.birdmachine.de/

http://www.myspace.com/birdmachine








NOT:Golgotha parçasına dikkat!!Güzel parça..Oldukça etkileyici...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails