22 Ocak 2010 Cuma

DEVOLVED - 'Fractured' Video

Uzun zamandır Devolved grubundan ses,seda çıkmıyordu..Bugün bu videonun farkına vardım.Hemen paylaşmak istedim..Son zamanlarda teknik death metal gruplarından buradan bahsetmesek de;bu grubu severim..Yeni parçaları ve video klibini afiyetle dinler ve izlersiniz umarım..

Devolved eskiden beğendiğim ve sevdiğim gruptu..Son albümlerinden dinlediğim ve bu izlediğim video klip biraz beklentilerimin altında kaldı diyebilirim.Gene de fena bir parça değil bence..En azından denenebilir..İyi dinlemeler herkese..

1 yorum:

  1. bu türle daha önce bir tanışma girişimim olmuştu ama sanırım yanlış gurup tercihlerim yüzünden pek ısınıp sevememiştim teknik death metali.demek ki doğru adres bu gurupmuş.doğru vokal,sert gitar rifleri ve rtim biraraya gelince böyle oluyormuş.sert,agresif,tetikleyici müzikleriyle dinleyicileri etkileri altına almaları zor olmuyor bence.tabi tanışmak için doğru parçada bu olsa gerek.tabi bunlar benim düşüncem.bu arada hazır başlamışken araya soğutmadan bu türe birkaç örnek daha hiç fena olmazdı ..:)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails