29 Ağustos 2009 Cumartesi

OORCHACH



Bu gece farklı bir grup tanıtacağım.Maksat bilinmeyen yeraltı piyasasındaki grupları paylaşmak..Ben arada bir bazı yeni edindiğim grupları,buradan üşenmediğim zamanlarda paylaşıyorum..Bugünkü grup ise;biraz ritüel tarzı deneysel endüstriyel müzik.Litvanya'dan çıkan bu müzik geceleri değişik bir ortam yakalamak isteyenler için bire bir..Aman çok içki vs. içerken dinlemeyin böyle şeyleri.İyice uçurabilir insanı..Daha önce de belirtmiştim.Yazdığım yazılar kritik olarak değerlendirilmemeli..Ben sadece yeni ve değişik gruplardan bahsediyorum..Değişik müzikler arayanlara dinlediğim gruplardan bahsediyorum sadece.Mesela ben de şu an ilk kez dinliyorum bu bahsettiğim grubu anlatabiliyor muyum??Ama bazen oldukça uzun yazıyorsam onları kritik olarak ele alabiliriz..Uzun zamandır çok uzun bir şeyden bahsetmedim sanırım.Yakında o da olur umarım??

Albümden bir parçayı divshare'den yükledim.Dinleyebilirsiniz.
http://www.myspace.com/oorchach



http://www.divshare.com/download/8315763-a10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails