21 Ağustos 2009 Cuma

The Mount Fuji Doomjazz Corporation - Succubus

Son bir kaç yıl içinde dinlediğim en iyi albüm..Hiç sıkılmadan günlerdir,haftalardır dinliyorum..Oldukça melankolik olduğum bir dönemde,bana kan gibi geldi resmen..Karanlık ruhlar için yapılmış karanlık ve derin bir müzik..Bugün aslında hiç içki içmeyecektim.Sonra bir şişe Tellibağ içeyim dedim.Hiç yoktan iyidir gibisinden..Sonra bu albümü tekrar dinlemeye başladım.Koşa koşa yeni bir şişe daha açıverdim.Şu an saat sabahın 5 buçuğu ve ramazanın ilk gecesi:))

Bu müzik insanı mahvediyor..Amazon.com dan ya da adnoiseam den getirmek için para biriktiyorum zaten..1 ay önce verdiğim cd siparişi henüz elime geçmedi ama,onu da bir taraftan bekliyorum..Twitter'a bazı şeyler yazmak istiyorum ama nedense biraz çekiniyorum..Son günlerde canım oldukça sıkkın.Param olsa astrologa falan bile gitmeyi düşünmüyor değilim hani???Mevsimsel bir döngü mü?Yoksa başka bir şey mi merak ediyorum sadece..Neyse lastfmden grubun iki albümünü de tam parça olarak sınırlama getirilmeksizin özgürce ve bedava dinleyebilirisiniz..

Doom jazz,funeral jazz,ambient,dark ambinet,dark jazz türlerinin lideri grubu herkese ama herkese tavsiye ediyorum.Jess franco'nun filmini de edindim bu arada.Altyazısı yok şu an idare edeceğiz artık..Henüz ona bakmadım..Tekrar aynı linkler ve videoyu koyup huzurlarınızdan ayrılıyorum..İyi dinlemeler..

http://www.lastfm.com.tr/music/The+Mount+Fuji+Doomjazz+Corporation

The Mount Fuji Doomjazz Corporation - Succubus (preview) from Ad Noiseam on Vimeo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails