1 Ağustos 2009 Cumartesi

Master Musicians Of Bukkake

mas6

Gene değişik,sıradışı bir topluluktan kısaca bahsetmek istiyorum.Ben de henüz yeni tanışmış sayılırım zaten grupla..Son yıllarda değişen müzik zevkime gayet uygun bir grup.

mas1

Grubun iki albümleri var.İlk albüm daha çok Sun City Girls elemanlarının bir yan projesi olarak görülebilir..Egzotik,deneysel,psychedelic-folk tarzda bir albüm..Gayet başarılı olduğunu söyleyebilirim..İlk albümlerinin adı: The Visible Sign of the Invisible Order..Albümle ilgili detay ve bilgi için şu adrese bakabilirsiniz

mas5


http://www.suncitygirls.com/abduction/mmob.php

Ritüel havasında ilerleyen,etkileyici bir müzik söz konusu bu albümde..Deneysel folk müzikleri seviyorsanız bir bakmanızda fayda var.

Conspiracy Records dan yeni çıkan çalışmaysa biraz daha farklı.Müzik ya da tarzda bir değişim söz konusu değil tabii.Sadece bu albümde SunCity Girls hariç son yıllarda adından çok söz ettiren Secret Chiefs 3,Burning Witch ve Earth grubundan da elemanlar bulunmakta.Albüme kesinlikle olumlu bir şekilde yansıdığını,müzik kalitesinin bir kademe daha yükseğe çekildiğini rahatlıkla söyleyebilirim..İlk albüm, Totem One albümüne göre biraz daha deneysel kalıyor.Totem One albümü de deneysel psych-folk tarzlarda fakat;elemanlar mükemmel bir uyum gösterip daha oturaklı ve kaliteli bir müzik ortaya çıkarmışlar.Ben bir kaç haftadır sıkılmadan dinliyorum..Gerçekten iyi bir iş çıkmış ortaya..Eee yukarıda bahsettiğimiz grupları bilenler anlayacaktır bu değişimin nedenini,Burning Witch,Earth ve Secret Chiefs 3 elemanları bir araya gelirse ortaya kötü bir şey çıkma olasılığı imkansız demek sanırım yerinde olur..

mas2


Totem One albümüyle ilgili Conspiracy Records un sayfasına bakarsanız albümden örnek parçalar dinleyip,albümle ilgili detaylı yorum da okuyabilirsiniz..

Bunu, dinleyince hemen farkedebiliyorsunuz.Şimdi ilk albümleri kötüdür demek istemedim.İlk albümde oldukça fazla olan çeşitli gürültüler,sesler,efektler bu albümde biraz daha azalmış gibi geldi bana.Müzikal açıdan daha başarılı diyebilirim.Noise etkisi biraz daha az bu albümde.. Sadece Totem One daha kendini bilen bir çalışma olmuş diyebilirim.Umarım çalışmalarına devam ederler.Şu sıralar büyük bir turnedeler sanırım.Ülkemize gelmeleri tabii imksansız gibi bir şey olduğu için lafını etmiyorum...

mas3

Myspace adreslerini verip saçmalamayı kesiyorum.

Master Musicians of Bukkake myspace:
http://www.myspace.com/mastermusiciansofbukkake

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails