6 Ağustos 2009 Perşembe

Faith No More konserine bir hafta kala..

Yazmadan tekrar kontrol etmek istedim.Biletix'in sitesine girdim tekrardan baktım ve evet fiyat artışı olmamıştı..İnsanlar bir an evvel bilet alsınlar diye yapılan bu uygulama bu sefer tutmamış mıydı acaba??Halen daha fiyatlar indirimli fiyatlardır diye altını çizmek istiyorlar.Bence siz hiç artış yapmayın bu gidişle yapamayacaksınız da zaten..Söz verdiğiniz 1 ağustos tarihi geçti.Etik olarak günü kaçırdınız ve zam yapma hakkınını da kaçırmış oldunuz.Bu bizleri ilgilendirmez bence..Önce biletler satılsın da sonrasını düşünürsünüz..Geçen sene Judas Priest konserinde de aynı şey olmuştu.Sonra konsere iki gün kala hürriyet gazetesinden bile bir bilet alana ufak bir soru karşılığı ikinci bileti ücretsiz vermek zorunda kalmıştınız.Değerli organizatörler henüz kesin değil neyin ne olacağı tabii ki de..İstanbul'a grup getirirken dikkat edin bence..Bu izleyici ve dinleyici kitlesinin sağı solu belli olmaz.Sonra batar matarsınız bizler de çok üzülürüz..

Şaka maka bir yana bilet fiyatları söz verilen tarihte artmadığına göre,satışlarda sorun olabilir diye düşünüyorum.Tek istediğim iptal olmaması.Olmaz en olmadı beleş bilet dağıtırlar.Bir alana bir bedava promosyonları vs.Bu ülke neler gördü canım??

Ama bilet satışlarında biraz artış olursa da, son bir hafta kala fiyatlarda bence sakın artışa gitmeyin.Yanlış olur.Ben biletimi önceden aldım farketmez..Ama diğer insanları da düşünmek zorundayım..Artış da olmasın,fiyatta bir düşüş de..

Ama,bunu daha önce de yaşadık..Bilet fiyatının altına da gitmesin lütfen.Bizler de enayi değiliz.Bir kaç konserde bu tür şeyler yaşandı.Benim en net hatırladığım Judas Priest konseridir..Umarım hiç bir sorun çıkmadan 99 ya da 67 tl.ye artış olmadan insanlar,en önemlisi genç kitle verebilir ve konsere gelebilirler..


Konsere gidecek ve gitmek isteyenlere şimdiden iyi eğlenceler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails