9 Mayıs 2011 Pazartesi

Guanaco ±

       Psychedelic folk, drone ve deneysel türlerde müzik icra eden 'Guanaco ±' lastfm istatistiklerine göre an itibarıyla 607 dinleyiciye sahip ve 4504 kez dinlenmiş. James Blackshaw, Jack Rose gibi hem dinlendirici hem de düşündürücü etkiye sahip. Alakasız bir konuyla bağdaştırmak istiyorum... Geçtiğimiz haftalarda Shameless dizisinin ana karakteri 'Frank' iki hafta boyunca içki içmezse 3000 dolar para alacaktı hastaneden... Tabii, kendini içkiden yani; en sevdiği şeyden uzak tutabilirse...

   lk bir kaç saat boyunca canı çok sıkıldı, uğraşacak bir şey bulamadı, morali de oldukça bozuktu, canı sıkkın ve morali bozuktu, hayatında onu ayakta tutan önemli bir şey eksikti belki de... Vakit geçirmek ve alkolü unutmak için elinden geleni yapmaya başladı. Çocuklarıyla ilgilenmeye, onlara zaman ayırmaya başladı. Çocuklar ilk başlarda bu ilginin hoşlarına gitmesine rağmen konu üzerinde düşünüp,  bu işkencenin (babalarının eski ve doğal halini sevdiklerini ayrıca gerçeğin bu olmadığını, iki hafta sonunda babalarının değişeceğini bildiklerinden) sona ermesini sağladılar; çünkü Frank can sıkınıtısından evin duvarlarını kırmaya vs. başlamıştı...

   Diyeceğim o ki; hayat çok garip aslında. Bir an Guanaco ± dinlerken kendimi amerikan taşrasında bir çiftlik evinde ya da tipik güneyli barı ya da bunun gibi sakin ve huzurlu, az gürültülü bir yerde hayal ettim. İnsanlardan uzaktım, sıkıntılarım azdı, geçmişimi düşünüyordum, gelecekte neler yapabileceğimin hayalini kuruyordum, imkanlarım kıstlıydı. Düşünmek için bolca vaktim vardı... Sonra kendimi kalabalık bir metropolün ortasında, sürekli insanlarla iç içe ve işiyle ilgilenen, ailesine de vakit ayırması gereken bir adamın yerine koydum kendimi... Daha sakin ve gürültüsüz bir yaşamı seçerdim doğrusu... Gene zırvaladım ben, siz en iyisi seçtiğim parçaları dinleyin :))

    <span>Sky Burial by olbasnoise</span> 

   
   

Calendula by Guanaco ± Listen on Posterous

Posted via email from urufixx's posterous

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails