15 Şubat 2010 Pazartesi

Like Drone Razors Through Flesh Sphere - Funeral Mantra I



Dün gece grubun elime Ex Nihilo Nihil, Ad Nihilum Nihil Posse Reverti isimli çalışmaları geçmişti..Bu gece dinleyebildim.İyi ki de dinlemişim...Drone,doom,noise türlerin dinleyicileri için leziz bir grup..İnternete üzerinde pek fazla bilgiye ulaşılamıyor..Myspace sayfalarını aradım bir türlü bulamadım..


Grup ilk demo kaydını 1999 senesinde gerçekleştirmiş..İspanya çıkışlı grup oldukça ağır bir müzikle karşımıza çıkıyor.Parça süreleri uzun,vokal yok.Benim dinlediğim çalışma tamamıyla Enstrümental..Yeraltı müzik piyasasından bir grup daha Son Yudum blog sayfasında..Albüm beş parçadan oluşuyor ve toplam 70 dakika civarında..Türün severleri ve sabrı olanlar dinlemeye ve edinmeye çalışsınlar..Youtube üzerinden bir parça buldum ve ekledim..Bahsettiğim albümde de yer alan Funeral Mantra I isimli parça sizlerle..


Drone Sphere Demo, 1999
Sunya Demo, 2001
Funeral mantra Demo, 2003
Overdrone Demo, 2004
Meditation I Full-length, 2005
Meditation II Full-length, 2005
Decrepitude I Full-length, 2006
Decrepitude II Full-length, 2006
Promo Best of/Compilation, 2006
Ex Nihilo Nihil, Ad Nihilum Nihil Posse Reverti Best of/Compilation, 2007
Synthetic Hybridization Demo, 2007
D.R.O.N.E.R.E.X.I.A. Full-length, 2007
Those Who Dwell Beyond Split album, 2009
Moribund Butterfly Kinetic Single, 2009
Mankind In Amnesia II Full-length, 2009
Seismik Electrik Magick Full-length, 2009
At the Threshold EP, 2009
Aurum Nostrum Non Est Aurum Vulgi Split album, 2009
Lost Gardens of Helligan EP, 2009



http://blackmassrecords.110mb.com/wordpress/index/artists/like-drone-razors-through-flesh-sphere/

http://www.metal-archives.com/band.php?id=84465

1 yorum:

  1. parçayı beğendim fakat tek parçayla da fazla bir fikir sahibi olmak zor.ama işin şu tarafı da var tabi,buraya taşınmışsa vardır bir hikmeti diyip bakıcaz artık...:)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails