7 Şubat 2010 Pazar

God: On All Fours(Gecenin parçası)


Gecenin parçası:GOD-On All Fours

Kevin Martin'in değişik projelerinden biri olan GOD grubundan bir parça paylaşmak istedim sizlerle..God hakkında oldukça uzun bir yazı gerekebilir..Ben şimdilik sadece bu parça ve grup hakkında aktarımlarımı yapmak istiyorum..GOD aslında karışık bir müzik üretiyor..Genel olarak;jazz,industrial,dub,hip-hop,metal,hardcore,doom,noise,experimental gibi türleri rahatlıkla sezebilirsiniz..Bundan 16 sene yapılmış ve deneysel müziğin oldukça önünü açan ve asla unutulmayacak bir albüm yapmışlar..Ben de bu albümden On All Fours isimli parçayı buraya eklemek istiyorum..Parça oldukça hareketli..Yukarıda saydığım bazı türleri bu parçada bulabilirsiniz..Umarım hoşunuza gider..Yerinizde duramayacaksınız,bunun garantisini verebilirim.

Intro olmadan; direkt başlayan parçada bass gitar,ritm,vokal,diğer değişik sesler ve enstrümanlara dikkat çekmek isterim..94 yılında yapıldığını da ayrıca hatırlatmak isterim..İyi dinlemeler..



http://www.godflesh.com/projects/god.html


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails