24 Şubat 2010 Çarşamba

Alexy Kentall




Alexy Kentall myspace'de sadece 50,lastfm'de dinleyici sayısı ise şimdilik 40 olan genç bir Rus müzisyen..Yeraltı kültürüne ait bir müzik yapıyor..Albüm genel olarak drone,doom,post-rock,ambient tarzlarda gidip geliyor.

Yalnız dead.l1fe albümünde bir açılış parçası var ki,hiç sormayın.SunnO))) tarzı drone,doom ayarında ve adamı cidden delirtecek düzeyde..

Kuş cıvıltılarıyla başlıyor.21 yüzyılın umudunu yitiren insanlarını hatırlatan bir parça bence..Kuş cıvıltıları bana burada iyi kalpliliğin yenilgisini anımsattı..İyiliği bir tek kuş cıvıltılarında yakalayabiliyoruz..Müziklerimiz,hayatlarımız,yaşamlarımız,yiyeceklerimiz,ilişkilerimiz,devlet politikalarımız,geçmişimiz,geleceğimiz her şey ama her şey kötü..Kuş cıvıltıları gibi şeylerle avutabiliyoruz artık kendimizi..Görsel sanat ya da edebiyat şu an ne noktadır bilemiyorum;ama müzik duyguları ifade etme konusunda birinci sırayı kaptı bence..Kar amacı gütmeyen müzisyenler ve internet sayesinde insanlar bence müzikle daha fazla vakit geçirebiliyorlar..Müzik kaçınılmaz bir şey artık..

Alexy Kentall ve ilk albüm çalışmasından bir parça eklemek istiyorum..Bu daha sonra iki parça da olabilir :) Zaten albüm tamamen ücretsiz myspace sayfasından indirilebilir.Yeter ki,siz beğenin sevgili müzik sever dostlarım..SunnO))) tarzına yakın,post-rock gruplarına da göz kırpan değişik bir çalışma sizlerle.Ben albümü defalarca üst üste dinledim,dinliyorum...Umarım sizler de beğenirsiniz..


http://www.myspace.com/alexykentall

http://rapidshare.com/files/331739242/dead.l1fe__2010_.rar.html

*Genel olarak post-rock ve drone,doom tarzda gidip gelen bir müzik üretmiş genç Rus müzisyen Alexy Kentall..Albümünü de ücretsiz olarak yayınlama tercihinde bulunmuş;bu da bir başka takdir edilecek davranış tabii..Bu tarz müziklere ilgisi olanların ilgisini çekeceğini düşünüyorum.En azından bu sayfa üzerinden dinleyip,karar verebilirsiniz..Tekrar iyi dinlemeler.Yeni keşiflerle ve yeni gruplarla burada buluşmak üzere..

*** [dead] (prologue)parçasına dikkat!!!!!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails