11 Şubat 2010 Perşembe

ALLIGATOR STEW - BLOOD MONEY



Kovboy müziklerini,daha doğrusu;southern rock,country vs tarzda müzikleri dinlemeyeli oldukça uzun zaman geçmişti..Bu parça istisnalardan biri..Bugün nedense melodisi aklıma geldi.Sonra grubun ismini hatırlamaya çalılştım ve sonunda hatırlayabildim..

Alligator Stew grubunun bu albümünü tamamıyla dinlememiştim sanırım..Çünkü bu parça o kadar güzeldi ki;diğer parçalara pek ağırlık vermemiştim.Tabii aradan bir kaç sene geçti..Tekrar bugün dinledim.Sonuç aynı;hiç bir değişim yaşamadım..İlk dinlediğim gibi etkileyici geldi..Etkileyici derken burada parçadaki üstün enstrüman yeteneklerinden bahsetmiyorum.Gayet basit bir parça..Bana yaşattığı duygular o kadar basit denilemeyecek kadar yoğun tabii..Elimden geldiğince farklı türde müziklere burada yer vermeye karar verdim..Bu gece southern rock dinliyoruz anlayacağınız ;)


http://www.myspace.com/alligatorstew




*Son zamanlarda hep ağlamaktan,üzüntüden,melankoliden bahsediyorum.Evet numara mı yapayım yani?Keyfim yok.Depresyondayım..İnişli çıkışlı bir vaziyetteyim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails