1 Şubat 2010 Pazartesi

Nigel Samways - Poor Henrietta Marie [EP]




Ambient,drone tarzda yeni müzikler keşfetmeye devam ediyoruz..Bahsedeceğim EP,en son Tom White ile iyi bir çıkış yakalayan Hibernate Records'dan yayınlanan bir çalışma..

21:49 uzunluğa sahip parça;tam anlamıyla sizi rahatlatacak ve gevşetecek bir müzik.Ambient,drone müzik severlerin kesinlikle dinlemesi gerektiğini düşündüğüm EP bandcamp üzerinden de ücretsiz olarak indirilebilir..Bandcamp'den bir şey indirdiğiniz zaman mutlaka sanatçı etiketini düzeltmeyi unutmayın.Ben de biraz önce lastfm'e ephre imprint diye etiketlenen müzisyeni bir kez dinledim;hatta kimse dinlememiş bari resim ekleyeyim diyerekten lastfm'e resim ekledim :) Aman benim gibi salak yerine düşmeyin sakın!
Tek parçalık bu çalışmayı lastfm üzerinden de dinleyebilirsiniz..Bandcamp'den de ücretsiz olarak indirebilirsiniz..Gerekli linkler ise burada:

http://ephreimprint.bandcamp.com/

http://www.lastfm.com/music/Nigel+Samways/Poor+Henrietta+Marie+[EP]

<a href="http://ephreimprint.bandcamp.com/track/poor-henrietta-marie-ep">Poor Henrietta Marie [EP] by ephre imprint</a>

21 dakaikalık parçanın ikinci yarısında;yani 10.dakikadan sonra parça biraz daha derinlere inip,bizi düşüncelere itiyor.Biraz ağır etki bırakan parça son derece güzel bir yol çizerek kendini buluyor.Bu güzel çalışmayı ambient,drone tarz müzik severlerle paylaşmak benim için bir zevktir..İyi dinlemeler..

*Düzeltme: Hibernate Records'dan değil de; ephreimprint tarafından çıkarılmış albüm..Özür dilerim ve düzeltirim.Birbirine yakın plak şirketleri olduğunu düşünüyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails