28 Eylül 2009 Pazartesi

Cannibal Corpse - Evisceration Plague



Evet,bir hafta kadar,saçmalıklarıma ara vermiştim.Bahsedecek çok şey var aslında.Ne zamandır aklımda olan,bir parçadan bahsetmek istiyorum..

Şöyle açıklayayım;açıkça söylemek gerekirse,uzun zamandır benim için klasik rock ve metal türevlerinden olan bazı grupları pek dinlemiyorum.Neden diye soracak olursanız,artık ruhuma hitap etmiyor ya da iyi iş çıkarmıyorlar son yıllarda diyebilirim.Her zaman için,ön yargısız bakmaya çalışırım..Yeni bir albüm çıktığı zaman,hemen dinlemeye çalışırım.Beğenirsem devamını getiririm zaten..Bu bazı gruplar için geçerli olmuyor nedense benim için..Örneğin;Cannibal Corpse ne zaman albümleri çıksa;hemen edinirim ve uzun uzun dinlerim.Cannibal Corpse beni sıkmaz ve de kasmaz..Bu örnekleri çoğaltabilirim kendimce.Gene de klasik metalden oldukça uzaklaştığımı söylemekte sakınca görmüyorum..
Klasik metal müziğin modasının geçtiğini,artık içlerinden gelen bir müzik üretmediklerini düşünüyorum.Genç dinleyici her şeye kanabiliyor.Plak şirketleri ciddi paralar kazanıyorlar..Neyse bunu başka bir zaman uzun uzun anlatmaya çalışırım;en azından kendi düşüncelerimi tabii ki..

Bu parçada,gerçek metal ruhunu,death metalin öfkesini birebir yaşıyorsunuz..20 yıldan beri bıkmadan,usanmadan death metal müziği icra etmeye inatla devam eden bu güzide topluluk,her albümlerinde bir üst seviyeyi yakalayabiliyorlar bence..Bu albümü de,mükemmel buldum diyebilirim..Albümde,groove yüksek parçalar da var,aşırı hızlılar da..Bu en ritmik olanlarından ve bence,albümün en iyi 4 parçasından biri..

Cannibal Corpse "Evisceration Plague"



Klip çalışmaları da,her zaman başarılı olmuş grubun 2009 tarihli albümlerinden,albümle aynı adı taşıyan video klibi tüm metalcilere,eski metalcilere,eski death metal fanatiklerine,hala metal dinleyenlere,yeni metal dinlemeye başlayanlara,sıradışı ve sert metal sevmeyen rock-metal dinleyicilerine herkese tavsiye ederim.Umarım beğenirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails