21 Eylül 2009 Pazartesi

Schperrung


Geçen haftalarda şans eseri bulduğum bir grubu tanıtmak istiyorum çok kısaca..
Ukrayna'lı grup Schperrung noise,drone,doom tarzında müzik yapıyor.

İlginç efektler ve sesler,düşük tempo,gürültülü,deneysel bir müzikleri var.Yeni ve değişik, pek de bilinmeyen bir grup dinlemek istersiniz diye buraya ekledim..Noise,drone severler beğenecektir..Ayinsel bir hava da yakalayabiliyorsunuz grubun müziğinde..Lastfm'de 3 parçayı,tam dinlenebilir olarak bulabilirsiniz..

Bu arada lastfm ve myspace konusuna gelirsek;gerçekten bu kadar sansür uygulayan bir bir sistem yoktur.Telif hakkıymış falan anlamak istemiyorum ben bu konuları...Youtube kapanalı neredeyse 2 yıl geçti..Global intyernetin ilk 10 devinden ikisini kapattınız..Bu normal bir şey değil..Daha fazla sinirlenmek istemiyorum..Sonra küfür falan ediyorum kendimi tutamayıp.

Deneysel,gürültülü,drone müzik severlerin hoşuna gideceğini düşünüyorum.



http://www.myspace.com/schperrung

http://www.lastfm.com.tr/music/Schperrung/H%C3%A4xan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails