31 Ocak 2011 Pazartesi

Yeni albümler: Charlotte Martin - Dancing On Needles



Zaman zaman değişik müzikler de dinlemeye çalışıyorum. Charlotte Martin de benim yeni tanışmış olduğum bir müzisyen; duru, güzel müziğiyle ve ses kalitesiyle ön plana çıkan müzisyen, az da olsa içimdeki umutların yok olmamasını sağladı...


Lastfm'de dinleyici sayısının an itibarıyla 163.120 olduğunu görünce aslında geç bir paylaşım yaptığımın farkına vardım ama; iş işten geçmişti artık. Benim gibi ilk kez dinleyecek dostlarımın olabileceğini düşünerek burada yer vermek istedim.

Piyano ağırlıklı, indie, pop, alternatif pop-rock müzikle uğraşan Charlotte Martin, Tori Amos'ın müziğine de çok benziyor. Keyifli ve huzur verici bir albüm dinlemek isteyenler için birebir...


http://www.myspace.com/charlottemartin

Reverbnation üzerinden sanatçının çalışmaları dinlenebilir.

http://www.reverbnation.com/artist/song_details/5912012#!/charlottemartin

2011 tarihli albümden duygu yüklü ve şirin çalışma olan Animal youtube üzerinden burada...

Müzikte ruh arıyorsanız, bu albümde bulacağınızın garantisini verebilirim. Etkileyici; duygu ve hislerin ön planda tutulduğu bir çalışma sizleri bekliyor. Herkese iyi dinlemeler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails