21 Ocak 2011 Cuma

Kısa tanıtımlar: Jessica Pavone – Army of Strangers




Jessica Pavone ile tanışmam biraz geç olmuş aslında. İlk kez bu akşam dinleyebildim; neden daha önce ismini duymamışım diye kızdım kendi kendime :)


Yine benim yakından takip ettiğim Carla Kihlstedt ile kıyaslamak istedim, Carla ile Jessica'nın; en azından dinlemiş olduğum Army Of Strangers albümüne göre farklılıklar dikkat çekiyor.

Carla Kihlstedt, kendi solo çalışmaları ve yer aldığı diğer projelerinde avantgarde tarzı benimsemiş. Sıranın dışında olmayı seven bir müzisyen daha doğrusu...

Jessica Pavone'in 2011 tarihli çalışmasında ise, viola ağırlıklı oda müziği, neo klasik, klasik caz, deneysel caz ve rock müzikten izler buldum.

10 parçadan oluşan albüm 38:00 dakika uzunluğunda, birbirinden farklı ve değişik 10 dinlenesi parça bizi bekliyor.

Daha fazla bilgi için gerekli linkler:

http://www.jessicapavone.com/projects.htm

http://www.porterrecords.com/id102.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails