13 Aralık 2010 Pazartesi

Deathspell Omega – Apokatastasis Pantôn


Aralık ayının başından itibaren bazı internet siteleri ve dergiler 2010 yılının en iyi albümleri listelerini yayınlamaya başladılar.

Daha önce burada bu grubu ve parçayı paylaşmıştım. Bir black metal grubunun; hatta tekniğe önem veren ve progressive öğeler barındıran bir topluluğun müziğindeki gelişimi ve müziklerindeki geniş yelpazeden kısa da olsa bahsetmeye çalışmıştım.

Şöyle ki; bu akşam üzeri bu parçayı dinlerken nefretimden ve biraz da duygusal bir dönmemimde olduğumdan bu parçayla biraz ağlamak istedim. Önüme bazı engeller çıktı; biraz ertelemem gerekti sanırım.

2010 yılı içerisinde çıkan en iyi albümler listelerinde yer alan Deathspell Omega'nin Paracletus isimli albümünde yer alan son parçayı yine burada paylaşmak istiyorum.

Apokatastasis Pantôn

Post black metale örnek gösterebileceğimiz çalışmada, benim dikkatimi çeken post metal ve post rock müziğe göz kırpan bir tarzın da var olması. Sert ve kaliteli black metal sounduna yakın grubun herhangi bir parçasını dinlerken hayatımın gözümün önünden geçeceği aklıma bile gelmezdi aslında.

Dinleyiciyi düşündüren, biraz duygusallaştıran, kendiyle hesaplaşmasını sağlayan, ilginç bir parça. Kesinlikle 2010 yılının en iyi albümlerinden biri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails