10 Kasım 2010 Çarşamba

Peter Bjargö - A wave Of Bitterness




Gothic, darkwave, industrial, ambient, dark ambient ve neo classical gibi türlere dahil edebileceğimiz Peter Bjärgö, yer yer doğu ezgilerine de müziğinde yer veriyor. Bahsetmek için çok geç kaldım bu albüm için. Burada amacım her zaman belli ettiğim gibi; kritik ya da değerlendirme yazıları yazmak değil. Tamamen iç dünyama ait düşünceleri ve müzikleri paylaşıyorum. Download linki vermek ya da buraya eklemek oldukça basit. Ben, dinleyicinin biraz çaba gösterip, meraklanmasını istediğim için sadece tanıtım amaçlı bir ya da bir kaç parçaya yer veriyorum...

Gelelim Peter Bjärgö ve müziğine; Peter Bjärgö aslında müziğe Arcana ile başlamış. 2005'te Gustaf Hildebrand ile bir albüm yayınlamış. 2009 yılında da A wave Of Bitterness isimli solo albümünü çıkarmış bir müzisyen. Albüm düşük tempo, ambient ve İsveç'in karanlık atmosferini müziğe başarıyla yansıtan deneysel bir çalışma...

Son Yudum blog, her zaman olduğu gibi derinliği olan müziklere yer veriyor. Peter Bjargö dinlerken de, müziğin ve ruhunuzun derinlerine ineceksiniz. Bir süreliğine boyut atlayıp, sorunlarınızın ne kadar basit olduğunu anlayacaksınız ve iç dünyanıza yöneleceksiniz. Az da olsa dünyevi problemlerden uzaklaşabildiyseniz ne mutlu bana.





http://www.myspace.com/mrbjargo

http://www.amazon.com/A-Wave-Of-Bitterness/dp/B002LB86VG

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails