19 Kasım 2010 Cuma

Bonedust



Usb harddiskime baktım ve 2008 albümlerini dinlemeye başladım. Bir albüm gözüme çarptı, grubu sadece 4 kez dinlemişim... Albüm 2006 yılında çıkmış burada :)

Noise, drone, doom tarzında, iki kadından oluşan sıradışı müzikleri olan Bonedust grubunu dinlemek istedim. Bir ayin havasında ilerleyen, doom, noise ve drone müziğin yeraltında kalmış gruplarından biri diyebilirim. İçlerinden gelen karanlık ve kar amacı gütmeyen bir müzik projesi Bonedust...

Hiç bir plak şirketinin zorlaması olmadan, içlerindeki karanlık ve gürültülü müziği yapmak isteyen iki genç kadın var sadece. Kimi sever kimi sevmez. Ben beğendim, yorum size kalmış. Yeraltı kültürüne ait, bilinmemiş ve fazla duyulmamış gruplara kaldığımız yerden devam...

http://www.dirtpalace.org/bonedust/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails