17 Ekim 2009 Cumartesi

SOBAKI TABAKA-Yeni albüm















Sobaki Tabaka,şimdilik sadece Rusya,Ukrayna gibi ülkelerde tanınan köklü geçmişi olan leziz bir grup..Yakında hak ettikleri ilgiyi bulacaklarını düşünüyorum..Yıllardır müzik piyasasıyla savaşan bu savaşçı grup yeni albümünü çıkarmak üzere..Myspace üzerinden albümden örnekleri bulabilirsiniz..

Çok kısa tarzlarına gelecek olursak;industrial,dark ambient,experimental,noise deyip işin içinden sıyrılmak istiyorum..Çok farklı bir müzik türleri var çünkü..Metal müzik severlerin de,beğeneceğini düşünüyorum..Industrial türleri beğenenlerin de..

Grubun şu an kadar çıkmış iki albümleri var.Bu iki albüm de,lastfm üzerinden bütün parçalar olmak üzere rahatça dinlenebilir..

Albümlerinin isimleri: Ten' Sveta ve V mozg..!

http://www.myspace.com/sobakitabaka


http://www.lastfm.com/music/Sobaki+Tabaka


Reverbnation üzerinden de gruba ulaşabilir ve dinleyebilirsiniz..


http://www.reverbnation.com/sobakitabaka









Son olarak,twitter'da da gördüğüm bazı internet siteleri var..Sadece 5 cümle ile bazı grupları,oyuncuları,ressamları,yazarları vs. tanıtmaya çalışıyorlar..Dün yine başka bir blog gördüm.Yİne 7 cümle ile dinlediği albümleri tanıtmaya çalışıyordu.Ben en azından dinlemek için bir link koyuyorum..Kusuruma bakmayın..Bazen oldukça kısa yazdığımı düşünüyordum;fakat başka örneklerini de görünce,gene iyiymiş benim yolladıklarım :)

Karanlık,sarsıcı,güçlü,insanı etkileyen SOBAKI TABAKA'ya kulak verin..Umarım beğenirsiniz..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails