27 Ekim 2009 Salı

Blessing the Hogs ""Botched Messiah"





Ben Skinlab grubunu çok sever ve dinlerdim.Halen,eski albümlerini takın bana dinletin;büyük bir zevkle dinlerim.Tamamen metal müzikten uzaklaşmadım..Benim sorunum şu:metal grupları artık eskisi gibi üretemiyorlar..Zorlama albümler yaptıkları için,ben de beğenmiyorum..Eğer Skinlab seviyorsanız;math-core,sludge,hard-core müziklerede alışkınsanız,size mükemmel bir grup dinleteceğim şimdi..Blessing the hogs grubumuzun adı..Skinlab tarzı bir vokal,gitarlar o tarzda,ama tam değil..Daha teknik,daha sert ve hissiyatını tamamıyla nefrete dökebilmiş bir grup..Dinlemeye çalışın..Şimdilik tek parça ve video klip burada..Skinlab ya da o tarzda bir çok gruptan çok daha iyi;fakat adı yeterince duyulmamış,katıksız sert,teknik bir metal grubu sizlerle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails