16 Ekim 2009 Cuma

BLACK ENGINE





İtalya'dan son yıllarda çok farklı ve güzel gruplar çıkıyor.Bir kısmını burada tanıtmıştım..Black Engine tanıtmayı unuttuğum gruplardan birisi.

Öncelikle,ZU grubunu seviyor ve dinliyorsanız bu grup tam size göre..Tarzları da birbirine oldukça yakın zaten..Black Engine,ZU'nun aksine biraz daha sert gibi sanki...Noise etkisi daha yüksek ayrıca..Sert,gürültülü ve güçlü bir soundları var..Müzikleri oldukça karmaşık..Akılda kalan, melodik yapıya sahip bir grup değil..Bu benim fikrim tabii..Şimdilik tek albümüleri bulunuyor..2007'de çıkan Ku Klux Klowns'ı tüm noise,math,avant-jazz,deneysel müzik dinleyicilerine tavsiye ederim..

Black Engine hakkında yazılan bir yazı gördüm..Yazan dostum, John Zorn ve Ephel Duath'a benzetmiş biraz..Haklıdır biraz benzeyebilir..Fakat Ephel Duath yorumuna ben katılmıyorum..Bu grup;yani Black Engine,daha çok noise rock ve math rock gruplarına benziyor.. Noise rock grupları gibi gürültülü ve sert,math-rock ya da avant-jazz grupları gibi karışık..Bana göre,ağırbaşlı sert bir math-noise-jazz metal grubu..İşleri iyice karıştırdım galiba..Neyse ben aradan çekileyim.Gerekli adresleri vereyim en iyisi :))Herkese iyi dinlemeler..

Eraldo Bernocchi
treated guitars, electronics
Massimo Pupillo
bass
Jacopo Battaglia
drums
Luca Mai
alto & baritone saxophone

http://www.myspace.com/blackengineisalive

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails