12 Temmuz 2010 Pazartesi

GNOD - Wuste Zeremonie



Bu gece inanılmaz bir grup paylaşmak istiyorum. Son aylarda tabiri yerinde olursa, olduğum yerde uçurmayı başarabilen bir gruptan bahsedeceğim. GNOD!!

Uzun zamandır yazdığım kısa da olsa yazılara, kendi kişisel yorumlarımı katmıyordum.
Aslında GNOD grubu çok uzun bir yazıyı ve ilgiyi hak ediyor. Ben de elimden geleni yapıp; en azından grubun bana hissettirdiği düşünceleri paylaşmaya çalışacağım sizlerle.

Öncelikle GNOD grubunun bir çok albüm, plak, split,kaset çalışmaları bulunuyor. Discogs üzerinden grubun albümlerine daha detaylı incelemek isterseniz link burada:

http://www.discogs.com/artist/Gnod

Ben şimdilik grubun 2009 yılında kaydetmiş olduğu; üç parçadan oluşan Wuste Zeremonie isimli albümden bahsedip, örnekler vermeye çalışacağım.

Wuste Zeremonie, üç parçadan oluşuyor ve 37 dakika uzunluğuna sahip bir albüm... Daha ilk parçadan kendinizi bir ayinde hissedebilirsiniz. Thunderbolt Loop isimli albümün açılış parçası, klasik terimlerimden biri olan hipnotize edici bir parça. Psychedelic, drone, experimental gibi türlere aşinaysanız; parçayı dinlerken kendinizi kaybetmeniz, parçaya kapılmamanız imkansız.

İkici parça Roofless, albümün en uzun parçası. Tam 24 dakika uzunluğunda; ilk parçaya göre biraz daha serbest takılmışlar bu çalışmada. İçkiniz varsa ve o arada bir şeyler okuyorsanız, kesinlikle geçen sürenin farkına bile varamayacaksınız.

Üçüncü parça yine ayin havasında ilerleyen bir çalışma. Çeşitli sesler, efektler, ritimler, gürültüler, insan sesleri vs.

04:44 uzunluğundaki parçayı dinlerken tekrar kendinizden geçeceğinizin garantisini verebilirim. Bulunduğum yerde uçmamı sağlayan, kendimi ritimlere istemeden kaptırdığım, düşüncelerimin derinliklerine inmemi, bazen de hiç bir düşünmememi sağlayabilen GNOD'dan bahsetmeye çalıştım çok kısaca. Albümden favorim olan Thunderbolt Loop parçasını paylaşarak yazı özürlü birisi olarak bu kısa yazıyı sonlandırıyorum. Herkese iyi dinlemeler...

http://www.myspace.com/gnodgnod

http://www.normanrecords.com/records/109565

http://www.discogs.com/Gnod-Wuste-Zeremonie/release/1873895

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails