20 Haziran 2010 Pazar

HECQ - SURA




HECQ, Adnoiseam plak şirketinden gelen bir e-posta aracılığıyla tanışmış olduğum bir grup. 3 parçadan oluşan yeni bir EP piyasaya sürmüşler. Ben de bu vesileyle parçalarını dinlemiş oldum... Parçalarını dinledikten sonra bazı albümlerini edinmeye çalıştım. Şu an dinlediğim albümün Night Falls; daha çok ambient, soundscape ağırlıklı bir çalışma olmuş. Oldukça güzel olduğunu da belirtmek isterim. Albümde yaratılan atmosfer iyi kurgulanmış ve her şey güzel oluşturulmuş.

Benim örnek vereceğim çalışma ise, Sura isimli bir EP çalışmaları olacak. Electronic müzik için oldukça sert ve etkileyici bir sounda yakın bir çalışma. Dub, ambient tarzların oldukça güzel bir sentezi olan çalışmayı mutlaka dinleyin. Enerjik yönü ağır basan, yoğun enerjik tempoya sahip bir parça olan Tiamat; ambient tarzda başlayıp bambaşka bir kulvar olan dub, dubstep tarzın güzel bir örneğiyle devam ediyor. Parçayı dinlerken sesi açmanız büyük ihtimal gerçekleşecek. Gece dinlememeye dikkat edin. Bir diğer örnek parça ise: Sura isimli parça... Parça hızlı başlıyor. Ambient ve etkileyici ses efektleriyle devam ediyor. Son derece ritmik olan parça da Tiamat isimli parça gibi muazzam adeta. Bütün müzik severlere tavsiyedir. Yeni müzikler ve grup keşifleriyle burada buluşmak dileğiyle...

Gereksiz açıklamalarımdan sonra sizleri örnek vereceğim iki parçayla baş başa bırakıp, sözü müziğe veriyorum her zaman olduğu gibi. İyi dinlemeler...





http://www.adnoiseam.net/adn128

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails