26 Haziran 2010 Cumartesi

Ben Sharpa, Oddateee, Blurum 13, Picore


Bu blog sayfasında, Oddateee'den de Dalek'ten de bahsetmiştim sanırım.. Az çok undergorund hip hop üzerinden paylaşımlar yapmıştım hatırladığım kadarıyla..

Bu gece, bu paylaşımlarıma devam etmek istiyorum; yakın zamanda bir dostumdan gelen bir e-posta aracılığıyla haberim olan bu mini albümden örnekler vermek istiyorum...

Albüm dört underground rapper tarafından üretilmiş. Değişik bir çalışma olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. İlk parça benim çok hoşuma gitti...

JFX Studio Session Figure One

JFX Studio Session Figure One

http://1d-rhonealpes.com/en/album/jfx-studio-session-figure-one

Albümde dört parça yer alıyor; ilk parça bence en güzeli... Ben Sharpa'ya da özellikle dikkat çekmek isterim.

Bu dinleyeceğiniz müzik; sıradan hip hop müziğe benzemiyor; underground hip hop grupları biraz farklı bir müzik yapıyorlar. Benim gibi metal ve rock kökenli bir dinleyici bile beğenebiliyorsa, siz düşünün...

Bu tarz hip hop müziklerde, alt yapı oldukça güçlü olmak zorundadır; diğer hip hop grupları gibi pop müziğe yakın bir soundu yakalayamazsınız.. Noise, ambient tarzı sert soundlar karşınıza çıkabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails