4 Haziran 2010 Cuma

The Body (Doom, Sludge)

     The Body, Rhode Island'dan doom, sludge, experimental müzik yapan bir grup. Tarz olarak tam olarak doom, sludge demekle yetinemeyiz; çünkü oldukça farklı bir müzikleri var. Crust-punk gruplarının düşük tempo halinde seyreden bir doom, sludge metal grubu. Kadın vokaller ve müzikte bazen yakalanabilen huzur insanı şaşkına çevirebiliyor. Son derece nefret dolu, hissiyatı yüksek ve sinirli bir müzik üretiyorlar. İçten oldukları kesin. Grubun müziğini dinledikten sonra, bu müziğin iki kişiden çıktığına inanamayacaksınız doğrusu... Khanate, Corrupted etkilinimlerini ben bu grupta hissettim. Tamamen bir kopya ya da bir etkileşim söz konusu değil elbette. Tamamen kendilerine özgün bir müzik yaratmışlar. Doom, Sludge müziğin yanı sıra deneysel müzikten de güç almışlar...
 Vokalistin sesi çok etkileyici ayrıca; insanın içine işliyor adeta. Albümde yer alan diğer etkenler de albüme büyük katıkıda bulunmuş. Gerçekten kendine özgü ve özel bir albüm piyasaya sürmüşler. Birbirinden oldukça farklı çalışmalar yer alıyor. Aynı gruptan mı dinliyorum gerçekten diye kendi kendinize sorabiliyorsunuz.. Kesinlikle müzikteki içtenliği yakalayacaksınız. Doom, sludge türe uzak olanların bile ilgisini çekeceğini düşünüyorum. Umarım haklı çıkarım. Albümden seçtiğim bir kaç parça burada sizlerle paylaşmak istiyorum. Herkese müzik dolu günler ve geceler. Şerefe!!!

Doom, Sludge metal türüne ait değişik bir örnek.. Kesinlikle denenmesi gerektiğini düşünüyorum. Müzik her zamanki gibi evrim geçriyor. Türlerde değişimler olabiliyor. The Body grubunu es geçmeyin..

The Body Myspace:

Even The Saints Knew Their Hour Of Failure And Loss by The Body  
Download now or listen on posterous
b1-the_body-even_the_saints_knew_their_hour_of_failure_and_loss.mp3 (8850 KB)

Posted via email from urufixx's posterous

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails