30 Temmuz 2009 Perşembe

POVAROVO-Tchernovik

Deneysel,doom-jazz-funeral jazz gibi türlere alışıksanız.Bohren Und Club Of Gore tarzına yakın bir grup bu tanıtacağım.Onun kadar kaliteli olmasa da bize verdiği,yaşattığı atmosfer gerçekten güzel..Basit bir müzik gibi gelebilir.Tabii bizim için en önemlisi zorlama olmadan gerçekten müzik yapma hissi ve duygular.İşte bu müzikte bunu yakalayabiliyorsunuz..Derinlere sürüklenmek,biraz düşünmek,içkinize geceleyin keyif katmak istiyorsanız 3 parçası hariç tamamen ücretsiz albümü mutlaka deneyin.

İyi kafayla dinlemeye çalışın albümü.Çok da derinlere geçmişe,geleceğe dalmayın olur mu??Ben yapıyorum bu hataları bazen de o yüzden dedim yani..Haydi bakalım bir yeni grubumuz daha oldu.Bugün iyi hissettim kendimi bahsettim biraz yeni gruplardan tepkilere göre artırabilirz de bu gruplardan bahsetme olaylarını..Bunalımlı bir gece sizin olsun..Çünkü dinlerken kendinizi eğlenirken bulamayacaksnız orası kesin..

myspace:
http://www.myspace.com/povarovo

Ayrıca resmi sitesinden de ücretsiz olarak albümün tamamını indirebilirsiniz..

http://povarovo.info/

Videolar:
POVAROVO «Black Powder»



POVAROVO «Nothing Going»




POVAROVO «Newborn»

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails