30 Temmuz 2009 Perşembe

Harappian Night Recordings


Tekrar söylemek istiyorum..Ben burada her grubun,albümün eleştirisini yapmak gibi bir amacım yok.Sadece son zamanlar da üşenmediğim zamanlar yeni dinlediğim grupları sizlerle paylaşmak istiyorum o kadar.Yani bu yazılar birer eleştiri veya kritik olarak değerlendirilmemeli.

Bu geceki diğer grubumuz ise;arap esentileri taşıyan,ethnic yönü ağır basan,deneysel,psychedelic folk tadında bir grup.Şimdilik bir albümleri bulunmakta.Grup İngiltere çıkışlı.Gayet hoş dinlendirici bir etki bırakan güzel bir müzikleri var.Deneysel tarzlara yatkın olanlar hemen araştırma içerisinde bulunsunlar.Arap müziği etkileşimli,deneysel kaliteli bir grup arıyorsanız bunu deneyin bence..



Yeni grup ve müziklerle buluşmak dileğiyle.Ben tekrar görevimi yaparak myspace ve gerekli site adreslerini aşağıya aktarıyorum..


http://www.boweavilrecordings.com/harappiannights.html

http://www.myspace.com/harappiannightrecordings

1 yorum:

  1. Tek kişinin yaptığı batılı bir albüm gibi değil, bu anlamda çok ilginç dinlemek.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails