3 Temmuz 2009 Cuma

ISIS

Gecenin bir buçuğunda canım ISIS'ten Holy Tears isimli parçayı dinlemek istedi.Buldum ve şimdi dinliyorum..Ülkemizde metal dinleyicilerinin şu sıralar pek rağbet göstermediği;ama benim bundan rahatsız olmadığım tam aksine sevindiğim bir durum diyebilirim.. Zaten sevemezler.Öncelikle çoğu klasik kalıplaşmış metal müzik severin kolay alışamayacağı bir türde müzik yapıyorlar..Zor gelebilir;fakat alıştıktan sonra ise bağımlılık yapabilir..Bu aşırı sıcak yaz gecesinde zırvalamaya devam etmek istiyorum...

Isis hakkında önceden biraz bahsetmiştim zaten..Fazla uzun yazmaya gerek yok..Post-rock,post-metal,sludge türlerini sevenler gruba tapıyordur kanımca zaten.Buradaki maksatımız zaten,bilmeyenler ve yeni genç dostlarımıza video klipler ya da ufak bilgiler vasıtasıyla fikir sahibi olmalarını sağlamak..Grup 2009 itibarıyla yeni albümlerini de çıkardı..Değişik bir ara albüm olmuş diyebilirim.Isis den biraz daha iyi bir çalışma bekliyordum.Kötü demiyorum sadece sertlik azalmış ve post-rock türüne iyice geçiş yapılmış diye düşünüyorum..Ama gene de edinmeye bakın albümü tabiiki.2009 çalışmaları Wavering Radiant bu arada..Ipecac çıkışlı albümü myspace üzerinden de dinleyebilirisiniz.. http://www.myspace.com/isis

İki güzel ISIS videosu sizin için aşağıda.Umarım keyif alarak izlersiniz..

ISIS - Holy Tears from ISIS THE BAND on Vimeo.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails