14 Nisan 2009 Salı

Rumah Sakit




Yeni gruplara,yeni oluşumlara,yeni tür ve türevlere,yeni keşiflere kaldığımız yerden devam ediyoruz..Aslında bu aralar üşengeçlik yaptım.Elime çok iyi albümler,gruplar geçti fakat sizlere bahsemedim.En kısa zaman da hepsinden kısa kısa da olsa bahsetmeye çalışacağım..

Rumah Sakit math-rock,post-rock tarzında müzik icra ediyor..Enstrümantal hakimiyetin olduğu grupta zaman zaman rahatlatıcı, bazen de yükselişe geçen bir müzik tarzında olduklarını söyleyebilirim...Zaten Post-rock grupları hemen hemen böyle..Sakin,rahatlatıcı bir andayken,birden oldukça güçlü bir müziğe dönüşebiliyor.Enstrüman hakimiyetini de katarsak işin içine tadından yenmiyor doğrusu.. Bu tarz grupları sevenler zaten kolayca benimseyeceklerdir..Indie akımı olan math-rock,post-rock destekçileri,dinleyicileri bu grup size göre.Lastfm'de an itibarıyla 10.116 dinleyici mevcut.Yani çok da bilinmeyen bir grup değil.Tarzın dinleyicileri bir şekilde grubu farkedip dinliyorlar demek ki..

Grup San Fransisco,California çıkışlı.Şimdiye kadar çıkarmış oldukları iki uzun çalarları mevcut..2000 tarihli Rumah Sakit ve 2001 yılında basılan Obscured by Clowns..
Grup elemanları ise;
John Baez
Jeff Shannon
Mitch Cheney
Kenseth Thibideau
Ben şu an ilk albümlerini dinliyorum.Hoşuma gitti diyebilirim..Ben gene gerekli linkleri aşağıya ekleyeceğim zaten..Şimdilik herkese iyi günler efendim..
Lastfm:
http://www.lastfm.com.tr/music/Rumah+Sakit
Myspace:
http://www.myspace.com/jimig2
İsteyenler benim sorumluluğum olmadan albüme buradan da bir göz atabilir tabii..Bütün albümleri burada mp3 olarak bulunmakta.İyi dinlemeler..

http://www.thesirenssound.com/2009/04/13/rumah-sakit/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails