12 Nisan 2009 Pazar

11 Nisan Messer Chups konseri...




Konserim gerçekleşeceği mekana ilk kez gidiyordum.Ama tahminim doğru tuttu.Düşündüğüm sokakta olacaktı konser.Adını sık sık duyduğum bir mekandı zaten ''Dogztar'' konser başlamadan doğrulayıp bilet almak için gittiğim mekanda sıcak karşılandığımı söyleyebilirim..

Gece 01:30 gibi grubun sahneye çıkacağı bilgisini de aldıktan sonra kendimi vakit geçirmek çeşitli yerlere mekanlara attım..Neyse konumuz benim ayyaşlığım değil..Bana verilen saat geldiğinde konser mekanına doğru yol aldım.Kapı önünde bir çeşit kalabalık vardı.Konseri izlemeye girecekler olanlar klasik bir şekilde kapının önünde biralarını yudumluyorlardı..Mekan 3 kattan oluşuyormuş.Bunu da girer girmez anlamış oldum..Çünkü ben de dışarıda içtiğim içkilerin etkisini hissederek tuvalete gitme ihtiyacı duydum ve bana 3 kat yukarı çıkmamı söylediklerinde biraz şaşırdım..Artı konser ya da mekana giriş fiyatı mı bilemeyeceğim?10 tl. olduğu için sanırım mekan kapasitesinin oldukça üstünde bir seyirci kitlesiyle karşı karşıyaydı..Tabii doğal olarak ben de ilk başta şaşırdım çünkü uzun zamandır bu kadar kalabalık bir ortama girmemiştim..Girer girmez bazı kendini bilmez terbiyesiz bir herifin beni iteklemesiyle karşılaştım.Ve çok sinirlendim.Bu kişi de salak boktan sözde ama aslında punk la alakası olmayan gerizekalı RASHit grubunun vokali mi her ne boksa o elemandı..Sanki bir sikik grupta söylüyor ya da çalıyor diye,mekan ona ait..Neymiş efendim onun önüne geçmişim.Çık git ilerle dermiş gibi bana söylendi..Arıza çıkmasını istemedim..Ama içimde kaldı diyebilirim.O salak herifi orada bir güzel pataklamak lazımdı ama başka bir sefer gene denk gelirsek zaten bir şey söylemeden girşimeyi düşünüyorum elemana..Bu konuyu da geçelim..

Grup bildiğiniz otomatiğe bağlamış bir şekilde;hatta biraz sıkılarak çalıyormuş gibi geldi bana..Gene de işlerini yapıp çaldılar.Ama tabii Ruslar da olan soğuk enerji de olabilirdi bu..Ayrıca grubu yeni tanıyan birisi olarak belki de grup hep böyle takılıyordu..Sahne diyemeyeceğim çünkü sahne yukarıda olur ve herkes arka olanlar da grubu izleyebilir ve de görür değil mi??Mekanın sahne konusuna el atması lazım.Çünkü en öndeikler hariç kimse grubu tam olarak izleyemedi..Ben sonlara doğru mekanın boşalmasını fırsat bilerek ön taraflara geçebildim..Bir ara merchandise satışı olacaktır dedilerse de kimse oralı olmadı..Ben de bunun üzerine öne geçtim zaten..Sonra bitimini bekleyip cd. almak istediğimi söyledim.Gitarist olan grubun baş elemanı güzeller güzeli bas gitarsite direktif vererek cd.leri çıkarttı çantasından..İki tane birden alıverdim.Bir de güzel ötesi bu canlıyla resim çektirme şansına eriştim.Lanet olsun ki ben iğrenç çıkmışım..Çeken kişi de biraz daha iyi çekebilirdi tabii.Neyse sonra mekanda takılmaya devam ettim.Fiyat politikası olarak mekan çok başarılı diyebilirim.Efes Pilsen ice beer 5 tl. olarak satışa sunulmuş.Bence gayet uygun bir fiyat.Giriş ya da konser ücreti de oldukça makul bir fiyattı..Neyse dediğim çok kalabalık hareket etme ve tuvalete gitmenin zor olduğu bir konserdi.Grup iyi preformans gösterdi.Güzeldi diyebilirim..Grubnun sahnedeyken resmini çekmek isterdim ne yazık ki fırsatını bulamadım..Başka bir sefere artık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails